2 Ağustos 2011 Salı

mahkeme bir avukat tutmanıza izin vermez...

                Uykuya yenik düşmek üzereyim sevgili K. az önce penceremin altında inatla davuluna ahenkten, ritim duygusundan bihaber vuran davulcunun gürültüsü dahi üzerimdeki uyku havasını dağıtamadı. Üstelik etraftaki arabaların alarm sesleri de tuhaf bir eşlik ettiler duruma.Voonk,vonkkk,cikkkicikk ve bibip!gümbede gümbede güm. Şu sokak köpeği bir yandan uuhhuu! Bende inatla radyo3’te klasik müzik dinliyorum bir yandan. Ne gece doğrusu, yalnızlığım yanımda hala uykuya direnebilmemin şaşkınlığını yaşıyor. Neden hep son anda kalemi elime alasım geliyor ki; ne kalemi yahu tuşlara dokunup duruyorum işte. Zaten çirkin ötesi olan el yazım eminim son birkaç yıldır daha da kötüleşmiştir. Bunu da kimse anlamadı doğrusu bende, hani fena bir çizer değilim. Hatta iyide sayılırım, nasıl oluyor da böylesi çirkin yazıyorum. Düşüncelerim öyle yoğun ki, bir an önce yazmak istiyorum sanırım. Tıpkı jet hızıyla konuşmam gibi, parmaklarım ve dilim düşüncelerimin hızına yetişemiyor olmalı. Aklıma nedense Dava’da söylediğin bir söz geldi: ‘mahkeme bir avukat tutmanıza izin vermez buna sadece göz yumar’. Sanırım benzer bir şeydi. Ne ağır ne soğuk bir söz. Gerçekten böylemidir???

2 yorum:

  1. Gerçekten böyle midir? Kim bilir? Bazen sırf cevaplar yüzünden, sorulara cevap vermeye de gücümüz yetmez...

    YanıtlaSil
  2. Haklısın..Hele cevaplarında kendini kandırmayı becemiyorsan.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...