18 Ağustos 2018 Cumartesi

mim

Zaten vakit bulamıyorum yazmaya bir de mim şeysi çıkmış başıma. Ama bir blogger olduğumu anımsayan bilen iki üç kişi el mecbur yerine getiricez,oysa yazacak başkaca şeylerim vardı benim. İtiraf etmeli onu da bu gece yapmaya niyetli değildim ama şu mimler hep çerez gelir bana yani baştan savma yaparım geçiverir. ( ben olsam bu girişten sonra gerisini okumazdım.)

Konumuz yaz ve müzik işte. Neyse hemen başlayayım daha gece bitmeden bir film izlemeyi düşünüyorum. ( hay bin kunduz! beni mimleyen momentos'un sayfası kopyalamaya kapalı,kötüsü yazıyı paylaştığı önerimakinesi'nin de öyleymiş.Şimdi işin yoksa bir de başlıkları yaz. Neyin kafası bu arkadaşlar,o yazıları kopyalamanın binlerce yolu var,bir teknoloji özürlüsü olan ben bile biliyorum yahu,üfff!Bakalım neymiş bir :

YAZIN ÇIKAN VE ÇOK SEVDİĞİM SANATÇI VEYA BİR GRUPTAN ŞARKI :
Yahu benim sevdiğim grupların sanatçıların falan bir çoğu emekli oldu yahu hem öyle her yaz şarkı yapan tiplerden değildi ki onlar. Düşün levent,düşün...Ah! şu olsun bari :
BU YAZ YENİ KEŞFİN:




BU YAZ SÜREKLİ DİNLEDİĞİN BİR ŞARKI ( ulan ne uzun bir yazmış meğerse)

yok ulan öyle bir şarkı,ama bir kaç yaz önce vardı,aslında dinlemek değildi yaptığım eylem :)
yuh! kadın bloggger'da falan paylaşmasını engellemiş sanırım.


BU YAZ EN ÇOK DUYDUĞUN ŞARKI
Buna maruz  kalmak da diyoruz herhalde,evet duydum mu,duydum ama dinlemedim. işte aleyna tilki'ler hande yener'ler falan.bunu paylaşmaya gerEk yok.

BU YAZ ESKİ DE OLSA DİNLEMEKTEN VAZGEÇEMEDİĞİN :
Öyle bir takıntı durumu da olmadı bu yaz ama bak şu olabilirdi mesela:

BU YAZIN FAVORİ HİTİ


BU YAZIMI ANLATAN BİR ŞARKI 
aretha ablamız öldü bir kaç gün önce,yazıyı onu yad ederek bitirmek mimin konusuyla da bir bütünlük sağlayacaktır. Sevgiler hadi ben kaçtım üç buçuk oldu anasını satiym,bye bye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...