9 Kasım 2016 Çarşamba

miadı yaklaşan bloğun son saçmalamaları -1


Gül oyna çocuk,bak güneş gülümsüyor yüzüne. Henüz hiçbir şeyin farkında değilken doyasıya oyna. Ne de olsa kalbin kırılacak günün birinde,sonra bir daha ve bir daha… Hani belki sende kıracaksın birilerini,fark etmeden incitsen bile bu suçunu hafifletmeyecek. Akıllanacaksın taş bağlayacaksın yüreğine. Hayallerin,gülüşün,umutların,inancın hepsi gidecek bir gün, kimini kaybedeceksin nedensiz, kimini ise çalacaklar senden. Mesela gülüşün, o güzel gülüşünü bir sonbahar akşamı çalıverecekler senden. Ve gün gelecek kabulleneceksin, kabullenmeyi öğreneceksin. Ardından şaşkınlıkların azalacak, bileceksin. İnsanoğlu bu her şey beklenir diyeceksin. Belki bir çift güzel göz bakışlarıyla delecek yüreğini başını eğeceksin yada uzatılan bir ele sırtını döneceksin. Çünkü biliyorsundur artık gerçeği,yalın sevimsiz gerçeği. Bak nasılda rüzgar çıktı birden haydi sal göğe uçurtmanı. Uzan çimlere ve gökyüzünü seyret doyasıya. Şimdilik kara bulutları görmezden gel,şu yandakine baksana tıpkı boynuzlu bir ata benzemiyor mu sence de ? biliyorum bazen ellerini çenene dayayıp merak ederdin büyümüş halini, acele etme tamam mı. Merak edilecek bir şey yok. Sadece seni düşünüyor olucam. Ortada bir yerde buluşmak dileğiyle. Ha evet boyun upuzun oluyor düşündüğün gibi,saçlarını da uzattın.Evet,evet tıpkı define adasındaki kaptan uzun john silver gibi. Yakışıklısında haa ;) ne üçüncü sınıfta okula yeni gelen o kız mı ? Emin ol adını bile hatırlamayacaksın :) Kendine iyi bak ve bolca kalsiyum al. Güven bana çoook ihyiyacımız olacak. Hadi hoşça kal velet ;)

4 yorum:

  1. Acaba veda yazısı mı dedim. Sonra başlığı hatırlayınca derin bir oh çektim.
    Bu toplum neden bu halde biliyor musun ?Çocukluğunu doyasıya yaşayamadığı için, sevgisiz ve güvensiz büyüdüğü için....
    İşte öyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh çekmişsin ama geri sayım başlamış telve.Ben çok güzel yaşadım çocukluğumu hala tadına doyamadım. Velakin tadım yok hem de hiç... :((

      Sil
  2. Geri saymıyorsun ki:)))
    Önce unutmadan mimledim seni diyeyim....
    Bazı terslikler üst üste gelince tadının kaçması normal. Ama az daha sabır, iyileşeceksin inşallah.Bu aralar genel bi tatsızlık var sanki...

    YanıtlaSil
  3. Her ne kadar sözelci olsamda 1'den geriye sayabilirim emin ol ;) mim... He senden gelince el mecbur yapıcaz. Ama cevap belli di mi KAFKA işte :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...