17 Ağustos 2015 Pazartesi

sinema

bir  METİN ERKSAN filmi
"SEVMEK ZAMANI"


- Hayır. Benimle resminin arasına girme istemiyorum seni. Ben senin yalnız resmine aşığım... Resminle aramda ne kadar uzun zaman geçti. İlk karşılaşmamızı dün gibi hatırlarım. Birden bana iyilikle, sevgiyle bakan bir yüz gördüm. Elbiselerim eskiydi, kirliydim, sakallarım uzamıştı. İnanamadım. O insanca bakışı bir daha göremem diye bir daha resme bakmaktan korkuyordum. İkinci kere zorlukla baktım resmine. Gene iyilik gene sevgi vardı gözlerinde...

- Resmimin yerine ben seveceğim seni. Artık ben varım.


- Hayır hayır. İstemiyorum seni.Benim dünyama girmeye kalkma.Merhametsizce yıkarsın onu.Resmin benim kendimden bir parça. Bırak ben onu seveyim. Sen sevmek isteme beni senin ellerini tutmak istemiyorum.Sonra çekersin o ellerini benden.Ben resmine aşığım, ölünceye kadar da onu seveceğim.

Bu zamanının çok ötesindeki filmi izlemeniz dileğiyle... 

müzik : MEHMET GÜRELİ- UMRUMDA



1 yorum:

  1. Havalar serinleyince izlerim. Malum şimdi çok sıcak, geceler balkonda geçiyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...