19 Ocak 2018 Cuma

Dış mekandan sevgilerle :)


Merhabalar :) Bu yazıyı hani müziklerini benim yapacağım cafe de Marjin'de yazıyorum. ( minik sır : hala listeyi teslim etmedim,zira mükemmel olsun diye bekliyorum) Bu arada ilk kez, hedeflediğim üzere nihayet satın aldığım notebook'umla bir dış mekan da yazıyorum,bir getirisi olup olmayacağını göreceğiz. Gene de mekan da çalan müzikler dinlenesi, şu an Şebo ve Teoman'dan aşk kırıntıları çalıyor(lovely). 

Günlerden Cuma, vaad ettiğim üzere ben de artık Buket gibi cumaları şükür yazısı yazacağım.Öncelikle, yıllardır sadece hafta içi izin kullanabilen bir sektör de çalışıyorum.İzin günlerimi Cuma olarak seçmekle ne doğru bir iş yaptığım için Tanrı'ya şükrediyorum.Cuma günü vizyona girer yeni filmler,cuma akşamları mekanlar daha bir hoş,canlıdır.Öyle ya çoğu insan için hafta sona ermiş ve iki günlük bir izin onları beklemektedir.Onların neşesi bana da sirayet ediyor.Televizyon başında geçireceksem zamanı şayet, cuma günü programlar bile daha keyiflidir.Ya bana öyle geliyor :)

Gene koca bir hafta işim de olsun,özel hayatım da olsun sorunsuz, nispeten huzurlu bir haftayı geride bıraktım şükürler olsun.

Benim ve sevdiklerimin sağlıkları yerinde şükürler olsun.

Çalışıyor ve karşılığında arzu ettiğim kitapları alıp okuyabiliyor,istediğim filme gidebiliiyor,ötesi sevdiğim insanları hatta bazen hiç tanımadıklarımı küçük hediyelerle mutlu edebiliyorum.Önceleri yapamıyordum zira,buna da şükürler olsun.

Sevgili anneciğim,sağlıklı ve huzurlu binlerce şükürler olsun. Ailemin diğer fertleri de öyle.

Büyük yeğenim erasmus vesilesiyle Polonya'da ve paylaşımlarından görüyorum ki neredeyse tüm avrupayı dolaşıyor.Oldukça mutlu ve sağlıklı. Tanrı'ya ona böyle bir imkan sunduğu için şükürler ediyorum. Bizim yerimize gezip tozuyor,ona arkadaşlarına ülkemizi ve hemen her şeyi borçlu olduğumuz Atatürk'ü doğru bir şekilde anlatması sözünü istemiştim.Yapıyormuş,şükürler olsun.

Takipçisi olduğum blogger'lar da okuduğum kadarıyla iyiler,buna da şükürler olsun.

Kim bilir daha şükredecek neler vardır ama bir cafe de fazla adapte olamadım dürüst olmak gerekirse. Ama en önemlisi yaşıyoruz yahu,bundan daha büyük şükür vesilesi olur mu hiç. Akşamları rahat bir vicdanla kafamı koyuyorum yastığa daha ne olsun ha dostlar ?Şükürler olsun...


Gelelim sinemaya,son zamanlar da eskisinden daha çok film izliyorum,vallahi sizler için :)daha ziyade konusu uzay da geçen filmler izliyorum. Yukarıda ki yazımla çelişecek farkındayım ama sanıyorum,aslında umuyorum evren de bizden farklı canlı formları ile yolumuz kesişirse uğruna savaş verdiğimiz bir çok şey anlamını yitirecek ve daha güzel bir yaşama kucak açacağız. 
2001 bir uzay macerası tüm zamanların en iyi bilim kurgu filmiydi kanımca,ve nihayet yıllar sonra interstellar filmi bu ünvanı elinden aldı. Arrival ve Mars'lı da kaliteli yapımlar. İmdb'yi açıyor,guguldan forumlara girip bana referans olmalarını bekliyorum. Lakin ne imdb puanları ne de forumlar,sözlükler falan pek isabetli değiller. 
Örnekse dün gece izlediğim "yarının sınırında" isimli film. Görsel bir şölenden başka hiç bir şey vaad etmiyor,aldığı puansa dudak uçuklatıcı. Gene de izlenebilir,lakin kimse bir üçüncü türden yakınlaşmalar,interstellar felsefesi falan beklemesin filmden.  Üçüncü türden demişken yıllar önce izlediğim bu spielberg dehasını belki bu akşam yeniden izlemeliyim. Üzerine de belki silver lining playbooks.

Neyse,şimdilik bu kadar işte. Keyifli huzurlu bir hafta bulsun sizi,hepimizi. Sevgiler...  :)



20 yorum:

  1. Şükür, hepimiz sağlıklıyız ve senin yazını okuyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar yoğun çalışırken yine iyi vakit bulup film izleyip,bir de üzerine yazabiliyorsun. Tek gün izni olmanın nasıl bir şey olduğunu çok bilirim. O yüzden kamuda çalışanlar ve cuma gününden tatile girenler değerini bilsin.

    YanıtlaSil
  3. İşyerinden selam ederim Sibelynka'cım :)

    YanıtlaSil
  4. Şükür dedikçe, şükredecek şeylerimiz artar belki diye umuyorum....

    YanıtlaSil
  5. aa adım geçmiş ve ben yazını yeni okuyorum , kaç gün geçmiş
    aradan. Bak sen de bize benzedin yakında örgü örersen şaşırmam :)
    Uzay filmleri deyince nedense aklıma Lars von Trier’in Melancholia geldi. tam uzay değil ama çook severim. seyretmişsindir aslında ama izlemediysen hemen bir bak derim.

    YanıtlaSil
  6. Buket hocam belki de bloğum da en çok ismi geçen blogger sensin.Hemi de link vererek ama sen nedense hep ıskalıyorsun o yazıları :)
    Melancholia hmm anımsamadım bi bakayım sağol.
    Örgü bilirim ben ama örmeyeli yıllar oldu :))

    YanıtlaSil
  7. Şükür, hayatı güzelleştiren en önemli etkenlerden biri, bunu düzenli yapmak çok güzel bir fikirmiş :)
    Uzaylılar mı yapay zeka robotları mı önce gelecek şüpheliyim, ben de yeni filmlere göz atayım bir ara. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Alice? Herhalde yeni geldiniz bloğuma,merhaba:) Evet Buket hoca sağolsun.Cuma ve şükür konseptinin sahibi kendisidir:)
    Aynı şüphelere sahibiz ama yapay zeka başı çekerse umutvar olmayın bence;) Ben de blogunuza bakıcam bir ara (bi kaç saat sonrası gibi :) )

    YanıtlaSil
  9. Süpermiş:) Bunun deneyimini ben de yaşadım. Yani şu dersi aldım geçen gün: şikayet edip durdukça her şey daha beter oluyor. Ama "İçinde bulunduğum durumda illa iyi bir taraf olmalı. Nedir o?" diye sormayı öğrendim. Ve çok fazla şey varmış gerçekten. Bu Polyannacılık değil. Neden sürekli olarak kötü tarafları görüp, iyileri göz ardı ediyorum ki? Bu biraz haksızlık olmuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette haksızlık,hem de nasıl Yasemin hanım.İyi yanlar o kadar çok ki sadece bakmayı bilmek gerek.
      Bu arada biz aslında sizinle ilk instagram'dan tanış değil miydik?

      Sil
    2. Valla ben öyle anımsıyorum.Zaten blogger olduğumuzu öyle öğrenmiştik sanki.Düşün nasıl keşfettik sayfalarımızı ?
      Şimdiki hesabım @profesyonelkaybeden sız eski hesabımdaydınız. Ya da tümüyle yanılıyorum:)

      Sil
  10. Ne güzel bir şükür yazısı olmuş.. Gerçekten ne kadar çok şükür sebebimiz var..
    Sebeplerimiz Daim olsun hep inşaALLAH..

    Bu arada bir ara benimde kafamı çok kurcalamıştı bu uzay konusu özellikle Yıldızlar Arası diye bir film izlemiştim oda çok düşündürücü gelmişti izlemediysen tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  11. İnşallah 🙏
    İnterstellar'ı izlemez olur muyum hiç.Hatta üzerine defalarca yazdım.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Yaşamak meziyetli iştir mazaretleriyle.
    Bilim kurgu deyince de hep aklıma keşke içinde olsaydım bu filmlerin düşüncesi gelir. :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Serkan bey.
    Aslında tam da içindesiniz o filmlerin.Şu an bu yazışmamız,internet bloglar falan.Düşünün çok değil 50-60 sene öncesi için bir bilimkurgu filminden farksız yaşadıklarımız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha haha olaya bakış açını sevdim.
      Belki de hep ilerisidir bilim kurgu.

      Sil
  14. Turgut Uyar, Arzuhal'inde şöyle der ya hani...
    "Ben de günahkar kullarındanım Allahım...
    Bir "Kulhuvallahi" bilirim dualardan,
    Bir de "Yarabbi şükür" demeyi doyunca..."
    Aynısını diyesim geldi:)

    YanıtlaSil
  15. Şu geçen yazdığın favori kelimeler var ya gün içinde en az üçü bilemedin ikisini kullanıyordum.Laga lugayı bırakalım da neden seyreldi senin yazılar? (sorana bak 😊)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...