17 Aralık 2017 Pazar

Ne dersiniz? Haydi müziği sadece blogger'lara ait bir mekan yapalım ;)


İyi geceler arkadaşlar,gün itibariyle evime nihayet internet bağlandı. Artık eskisinden çok daha sık aranızda olacağımın müjdesini vereyim öncelikle. Ya da kötü haber mi bilemedim :) orası sizin tasarrufunuz artık. Neyse konuyu fazla dallandırıp budaklandırmadan sadete geleyim. Hemen her mesai bitimi kendimi güzel bir Türk kahvesiyle ödüllendirdiğim çok sevdiğim bir cafe var. Cafe Marjin. Garsonundan, baristasına kasiyerine kadar hepsiyle arkadaşlığım var sağolsunlar. Müdür yardımcılarını ise ayrı bir severim,sanattan siyasete çoğu konuda fikir teatisi yapabildiğim genç bir arkadaş. Ne zamandır benden cafenin müziklerini benim oluşturacağım bir liste yapmamı ister. Konsept şu; öncelikle sadece Türkçe müzik olacak ve sanırım benden beklentisi, yaş ortalaması 20 olan müşterilerin pek aşina olmadığı bir liste ister. Pop jazz alaturka (sırtımda yamalı bir hırka.... ( ha bunu da eklemeli ) fark etmez. Ben bir iki saattir uğraşıyorum ve sonunda 30 şarkılık bir liste yaptım. Ama işin gerçeği yabancı şarkılara daha bir aşinayım. Özetle sizlerden yardım isterim. Ya bir restoran da cafe de olsun şu şarkıyı  bir türlü duyamadan mı öleceğim ben diye dertlendiğiniz bir iki şey vardır muhakkak. He ne duruyorsunuz, şimdi tam sırası. Düşünsenize belki de sizin seçtiğiniz şarkı mekanda çalarken iki genç birbirine aşık olacak.  Bir diğeri, ulan yalan dünya vakit varken gidip şu dargın olduğum dostumla bir barışayım falan diyecek. Ya da depresyona daha da girip sabah ilk iş soluğu bir psikiyatr da alacak :) 

Yalnız fazla vakit yok, en geç pazartesi akşamı listeyi oluşturup teslim etmeliyim artık. İnternetten bulup indirmesi falan...yani yarın akşam ben işten dönene dek vaktiniz var. Sanırım böyle bir şey de blog camiasında bir ilk olacak. Oluşacak daimi listeyi sonradan  mekandan bir iki video çekerek buradan paylaşırım belki. Şimdiden herkese teşekkürler...

11 yorum:

  1. Katılımınız için teşekkürler 😒

    YanıtlaSil
  2. Benim sarki listelerim genele hitap eder mi bilmiyorum ama yine de yaxayim ilk aklima gelenlerden:) ezginin gunlugu sen boyle degildin/ 1980 selcuk balci deniz ustunde fener / sezen lal

    YanıtlaSil
  3. Yok geç kalmadın Narda,teşekkürler:)
    Üzücü olan çok destek göreceğini düşünmüştüm.Çok ta okuyan olmuş aslında.Tam da sayfaya dönüş yapayım diyorum tüm hevesim kırılıyor.Şeytan diyor kapat gitsin.Tekrar sağol ezginin günlüğü artık mekanda çalacak ;)

    YanıtlaSil
  4. Biraz daha erken duyursaydin daha iyi olurdu belki de. Guzel bir fikir yoksa seninki.

    YanıtlaSil
  5. Eğer hala tavsiye isterseniz "Cafe Anatolia"nın parçalarını önerebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun Cam güzeli :)
      Amann boşverin listeyi şu an harika bir blogu keşfetmenin mutluluğunu yaşıyorum.Takipçinizim artık efenim:)

      Sil
  6. Merhabalar,

    Çok sitem etmişsiniz, okuyup da bir şarkı önermemiş kimse diye ;)
    Benim kendimce yapmaya çalıştığım bir listeleme var, daha yolun başında; ama bakmak fikir edinmek isterseniz diye... Hem böylelikle liste amacına da hizmet eder, kenarda köşede kalmaz şarkılar belki :)

    https://umitsizumutlar.blogspot.com.tr/2017/10/kenarda-kosede-kalms-sarklar-4.html?m=0

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Leia
    İnanın yeni gördüm mesajınızı,geç kaldınız ama bu liste güncellenemez demek değil.Bakalım neler var heybenizde:)

    YanıtlaSil
  8. Yalnız sayfanıza erişim yok sadece davetli olanlar girebiliyormuş bilginize :(

    YanıtlaSil
  9. Felaket geç okudum yazıyı. Malum buralara pek uğrayamadım. Ama hala listeye ekleme yapabiliyorsa kesinlikle 90lar pop olmalı bence. Rengin 'aldatıldık' mesela. Kerim Tekin şarkıları vs. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...