26 Mayıs 2012 Cumartesi

Proporsiyonu düzgün pesimistin nüktedan olma gayretleri



              Bloğumun adından anlaşılacağı üzere Kafka’ya özel bir alakam vardır benim.Onu tanımadan öncede  yazardım günceme falan.Neyse işte gün geldi buraya yazmaya başladım ve niyetim adı üzerinde kafka’ya mektuplar yazmaktı sadece.Harika bir kalemi olduğundan mı yoksa kendime çok mu yakın bulduğumdan mıdır nedir.Lafı uzatmaya gerek yok onun gibi karamsar bir adamım demeye çalışıyorum.Elbette ki ona yazdığım mektuplarda bu yönde seyredecekti.Ne güzel kimseciklerde yoktu sayfamda zira okunası şeyler değildi hiç biri.Okuyanı sıkmaktan daraltmaktan öteye gitmezdi çünkü.Aslında benim kuşağım değil de bir önceki nesle ait olan bir melekem var :Zeki –Metin’in kabare kasetlerini ezbere bilmek.Orada sanırım Yasaklar-2’de bir parodi vardı.Bir apartman dairesinde kaçakçısından torbacısına,hayat kadınına kadar her türlü illegal faaliyetlerle geçimini sağlayan apartman sakinleri arasında bir de yazar vardır.Adam hep ülkenin olumsuz gidişatı üzerine yazılar yazmaktadır.Karısı da bir gün der ki: “ ay!içim sıkılıyor yazdıklarından,söylesene kaç para veriyorlar bu yazdıklarına,kaç para aa ?Yazsana şöyle Dallas (dönemin kral dizisi) gibi bir şeyler.Yazmaz ki…” Acıdır ki bir gün apartman basılır ve tüm o insanlardan birisi değil de bu abimiz  emniyetçe alıkoyulur.  (bunu gülümsemeniz için yazdım ama:) ) Neyse benim yazı stilim de bu ve maalesef biliyorum ki bir fayda getirmez ama bende değişemem ki yoksa bende sıkılmıyor değilim yazdıklarımdan ve samimiyetle söylüyorum okunmasına üzülüyorum. Geçende haklı olarak böyle bir eleştiri aldım, günlük yaşamda da duyduğum ve hak verdiğim tenkitler. Madem  öyle kardeş, bizi bu kadar düşünüyordun da neden bir deftere değil de herkesin ulaşabileceği bir bloğa yazıyorsun.Cnbc-e’de “Ghost Whisperer” diye bir dizi vardı.Orada öğrendiğim kadarıyla ruhlar hayaletler dijital yollar üzerinden insanlarla daha rahat iletişime girebiliyorlardı,Vallah yeminle bende Kafka’ya ulaşsın gerçekten bu yazdıklarım diye bu yolu seçmiştim.Bu itirafı da gülümseniz için yazdım :) Tabi yazının devamında bu amacımı sürekli belirtirsem gülümsemek zorlaşacaktır,bu son uyarıydı :)Ahanda elektrik gitti,bataryamda nanay olduğundan yazı yarına kaldı şimdilik byeee…
             Duramadım ve bir mum yakıp deftere yazarak devam edeyim dedim. Manuel çalışan eski bir radyomda var, hani yandan çevirterek arama yapılan. Zar zor çeken bir kanal buldum. Yerli müziği özlemişim ayol,ne güzel şarkılar çıkmış dinlemeyeli.Kötü olan yazarken sayfanın sağına gelince cızırdamaya başlıyor,en sola yani satır başına gelince düzeliyor.Aaah! bu şarkıyı biliyorum ama,sanırım Eurovision temsilcimiz bu yıl.Bu arada son üç sigaram kalmış ya,lanet olsun:( İki lira yetmiş beş kuruşluk uyduruk bir sigara içiyorum kimse yanıma yaklaşamaz oldu kokudan :)Ne yazmıştım ben laptopa yahu hatırlamıyorum ki.Neyse sıradaki parça size gelsin,bakalım ne çalacak? Sezen Aksu. “ah benim avanak kafalım” diye tekrarlıyor,ilk duyuyorum.Bu çıktı kısmetinize.Ah! hatırladım şimdi nakarata gelince: “Kadeeer ah kader ağğğ-larını ööör-dün-mü” :))Vee elektrik geldiii…:))Dün gecede bu saatte kesmişlerdi,sonra dört gibi geri gelmişti.Acaba bir tasarruf politikası mı,yoksa yakışmıyor bu megaköy İstanbul’a.Ben deftere yazmaya devam edeyim gene keserler belki sonra tekrar ve tekrar kısa aralıklarla,derken bir kontak yapar ve laptoptan olurum maazallah:)Ulan birde yarın bilgisayara geçmek var bunları,hem bakalım bu kargacık kurgacık yazıları okuyabilecek miyim sabaha. “Bugün ne geysem” de başlamış demek saat üçbuçuk falan.Şu uykusuzluk belasına sıkı takipçisi oldum programın.Faydalı yani yok değil PROPORSİYON terimini öğrendim mesela.Anladığım kadarıyla benim proporsiyonumda fena değil hani :)Bazen beğendiğim yarışmacı hatunları faceden search etmeye kalkışımda ayrıca acınası bir durum olsa gerek:)Ay sormadan edemeyeceğim buraya kadar tebessüm ettirebildim mi acaba.yani yazının tüm amacı bu ne de olsa.Çeyrek finale gelmişler,Gizem kızımız beyaz pantolon üzerine mavi bir tişört giyerek ve şık bir şifon mu dedi :/ şifon ne ya? Neyse 69.90’a şık bir kombin olmuş diyorlar.Şu jürileri ve yarışmacıları fırsatım olsa kombine bir şekilde tokatlayacağım .Osmanlı tokadı hemde Malkoçoğlu Cüneyt abiden öğrendiğim kadarıyla.ŞrraAKk!   Hatunda fena değilmiş aslında.Höhöm,yazımıza dönelim biz.
              Bugün bizim iskinin karşısındaki mağaza kapının önüne dizmiş pantolonları.Geçen hafta üç tanesi 20tl idi.Şimdi tanesi 5 liraya düşmüş.Unutmayım da yarın gidip alayım bir iki tane.Yalnız Hakan Akkaya modası hepsi,pembe yeşil mor kotlar.Nasıl giyeceğim bu yaştan sonra ??tövbe yarabbi…Neyse evdeki rocker tişörtlerimle marjinal bir şekilde kombinlerim artık n’apalım.Proporsiyonumda iyi zaten,1.83 boy 65 kilo tamamdır dimi ama :))Gerçi Conan O’brian ağbi gibi poposuzlardan biriyim ama olsun, olcek o kadar.Ulan dur!Cuma gecesi tv8’de baytahmin vardır şimdi.üç maç verseler banko,bende 5 misli bassam belki alacağım kotları şık bir spor ayakkabıyla kombinleyebilirim.Belki üste para bile kalır,bir iki korsan kitap kim bilir. Sakın kızmayın, korsan sigara içip sağlığımı tehlikeye atıyorum zati yani param olsa bandrollu alırım söz,hem kitabı hem sigarayı.Neyse noktalıyorum artık,yarın bunları pc’ye geçmek var.Bu tarz yazacağım ilk ve son yazıydı,ayrıca 15-20 gün pek uğrayamayacağım buralara.Sınavlarım var ve son şansım.Aşağıya en sık takip ettiğim sayfaların linkini belli bir sıralama yapmadan vereceğim,mimlemek denilen şeyden daha mantıklı.Ben yokken onları okursunız :P Herkese iyi bir yaz diliyorum.Sınavı verebilirsem çok çok mutlu olacağım.N’olur içten bir şans dileyin bana.Sevgiler…
http://hayalkahvem.blogspot.com/
http://crazywomenrosemary.blogspot.com/
http://icimdengeldigigibii.blogspot.com/
http://muradimaerdim.blogspot.com/
http://kirmiziruh.blogspot.com/
http://the-melpomene.blogspot.com/
http://pelinpembesi-buket.blogspot.com/
http://ciceklendim.blogspot.com/
http://kahvetelvesi-kahvemolasi.blogspot.com/
http://yiosayaz.blogspot.com/
Not: Aslında ekleyeceğim bir kaç blog daha var,en favorilerim onlar.Fakat üç ayda bir kez yazıyor zat-ı muhteremler :((

15 yorum:

crazywomanrosemary dedi ki...

Hay allah ölme emi!elektrikler kesilmese daha kimbilir neler yazacaktın.tv pek izlemem haberler dışında ama bir kaç gözüme ilişmişliği var şu modacılar epey güldürüyor insanı..yurdum insanı ekmek bulamazken bir tarafta bunların yaptıkları can sıkıcı geliyor bana..katlanamıyorum napim!
iyi bir sınav sonucuyla burada olursun dilerim..dualarım seninle ..başarılar..:))

kahve telvesi dedi ki...

toplam 4 gülümseme, 2 şaşkınlık, 1 "hadi canım sen de , yalan söylüyor" ifadesi, arada bir kaç "vay vay" ...ben bu tarzı da sevdim açıkçası..ama ilk ve son oluşuna da ses çıkaramıycam, çizginiz daha güzel bana göre :)) ( suya sabuna dokunmayan orta bir yorum oldu farkındayım:))

kahve telvesi dedi ki...

Aa sınavda başarılar demeyi unutmuşum..Sakın süre bitmeden kağıdını verme, hepsini mutlaka kontrol et, bilmediğin olursa kopya çek ama yakalanma :)))

Koca-man ve Karısı dedi ki...

Ugramayacaksin diye yorum yazmayalim mi canim:) benide eklemissin tsk

Levent dedi ki...

Crazywomanrosemary;bende tvkolik değilim ayol,şu benim imsomniam işte..Evet farkındayım beceremedim güldürmeyi yani “Hay allah ölme emi!”derken haklısınız :)Elektrik kesildiği iyi olmuş yoksa neler dökülecektim kim bilir :)İyi dileklerin için çok teşekkür ederim…

Levent dedi ki...

Kahvetelvesi; Bende suya sabuna dokunmayan bir yazı yazmıştım zaten :)Böyle yazma sebebim Godot’yu beklerken başlıklı yazımda aldığım samimi yorumların neticesi oldu,denedim olmadı işte napiim:)Süre bitmeden kağıdı vermem tamamda kopya nasıl çekeceğiz yahu.Teşekkürler…

Levent dedi ki...

Koca-man ve karısı; bak yorumları okumak için şöyle bir uğradım meraktan;) Bu çalakalem yazının sebebi sizsiniz biraz da.Olmadı işte :))Yoksa bir yazar okuyan herkesi daraltmasını bilirdim ben :)Ekleyeceğim elbette ne demek,hatta eklemekle kalmayıp bakalım yeni bir şeyler var mı diye kapamadan şöyle bir bloğunuza bakacağım.Sınavda şans dilememişsin ama hüngür şapır! ((

Koca-man ve Karısı dedi ki...

ogrenci adama basina kaka kaka basarilar dilenmez,

" basarsanda basaramasanda biz senin yanindayiz, seni seviyoruz" denir. benim formasyon egitimim bunu gerektirir:))

Levent dedi ki...

iyi hoşta ergen gerisi veletlere denir bu yahu :) neyse sağolun ;)

Çiçeklendim dedi ki...

:)) Ben de proporsiyonu ilk onlardan öğrendim :)) 1 porsiyon döneri çağrıştırmıştı bana ilk duyduğumda:))
Ben de sınavlarla uğraşıyorum:) Ve belli bir yaştan sonra çok sıkıcıııı:))Umarım güzel geçmiştir sınavların. ;)

Levent dedi ki...

Çiçeklendim;bana da aynı şeyi çağrıştırmıştı :)evet ya belli yaştan sonra çok zorrr... :( yok hâlâ sınavlarla uğraşmaktayım.Bu arada sayfana şöyle bir bakayım dedim,uyarı verdi google,aman girme bu sayfada virüs var falan gibi,haberiniz olsun.Ben anlamam ne yazık ki.. :(Belki benim nette bir sorun vardır.

Kırmızı dedi ki...

:/ Gecikmelide olsa hala sınavın varsa bol şans. Sen yazı stilini hiç değişme. Tv'yi sadece kızıma çizgi film için açarım, haberleri bile sitelerden takip ederim, benim bu fotodakilerden ve programlarından haberim yoktu başta anlamadım ne olduğunu :)

Levent dedi ki...

Hâlâ var,çok sağolun :)tv'yi açmamak iyi de bu internetide az açmak lazım bence, zira bir farkı yok gibi.

coraline dedi ki...

benim bloğumu neden koymadın haaaaa.fırk:)üç ayda bir yazanlardan mıyım beeen

Levent dedi ki...

aynen öyle :) ama bak yanda izlediğim bloglar arasında sen hep varsın ;)

bunlarda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...