11 Eylül 2013 Çarşamba

Mr.Nobody (ön yazı)


Mütevazılık yapamayacağım bir dal varsa o da sinemadır. Geçen hafta alelade bir kanalda rast geldiğim bu film hemen uzun zamandır değişmeyen ilk onum arasında yerini aldı ve o zamandan beri üzerine uzunca yazmayı tasarlıyorum. Lakin hem konusu olsun hem de içinde geçen replikler olsun atlanacak gibi değil. O sebeple yazmadan evvel tekrar izlemekte yarar görüyorum.Bir önyazı olsun istedim, belki fırsatı olan birileri bu arada izler. Paylaşım işte canım :) neyse ...
Not: Başrol oyuncusu Jared leto'yu bazılarınız Requiem for a Dream'den anımsayacaktır.Ki o da fena film değildir.İyi seyirler...

6 yorum:

  1. ben de çok beğenmiştim bu filmi. ama önerdiğim kimse sonuna kadar izleyemedi :(

    YanıtlaSil
  2. Requiem for a dream dedin kalbimden vurdun :)

    Yazını bekleyeceğim, filmleri izlemektense eleştiri yazılarını okumayı mı tercih ediyorum ne artık :p İyi geceler.

    YanıtlaSil
  3. Önerdiğiniz kişiler sorunu dert etmeyin :)
    Keşke bir iki şey yazsaydınız film hakkında ,hani belki birileri okuyup meraklanırdı Narçelen.

    YanıtlaSil
  4. N.Narda Requiem bu film yanında çerez bilginiz ola..

    YanıtlaSil
  5. sanırım bu filmi izlemeliyim....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...