8 Temmuz 2020 Çarşamba

alkollüleştiremediklrimizdenmisiniz


biliyor musunuz sarhoş olmak güzel bir şey,mesela şimdi olduğu gibi. Demek artık sabahları beş yıldan beri düzenli aldığım antidepresanlar artık bir işe yaramıyor. alkolluyken çok yazının başına geçti ama hiç bu kadar matizken yazmamıştım doğrusu. Şimdşiden şmla hataları için affola diyerek yazıya başlayalım.
her ne kadar her on kişiden yedisi 25-30 falan gösteriyorsan falan dese de yaş 40 oldu sayın okur. Artık bir şeyler yapmak için son fırsaqtlar bunlar. Şindiii çok hoşlandığım hatun bu tabiri kullandığım için özür dilerim der ki bana levo fuckbody olalım bir çatı da yaşayalım ama canımız başka birini isterse karışmayalım birbirimize. yapamam lan ben bunu x hatun seviyorum çünkü seni sanki,emin değilim ama sanki öyle. Ve o takdire şayan tecrüben korkutuyor beni,çoğu fenni sünnetçiden daha çok penis görmüş olmalısın. VE sanki başka biri daha var asıl hoşlandığım içi bomboş olan safi güzellikten oluşan genç bir hatun, tam bir boşluk sanki beyni sadece bir aksesuar,hormonlarım lanet hormonlar. O da yakışıklı biri olduğumun hakkını teslim ediyor ama anası ile aynı yaştayım be, ve dert ediyor bunu. Ve kabul etmek gerekir ki beni tek cezbeden bu işin şmkansızlığı. 
ve yakın zamanda her açıdan tam match up bir hatun çıktı karşıma,hani bayagğı da güzel ama şu elektrik midir nedir onu hiç alamıyorum lan. yarın bir kahve içmek için sözleştık dur bakalım.
bunlar işin aşk kısmıydı, şimddi detaya girmek biras narsisik kçar diye yazmıyorum çokca yeteneği olan biriyim ben, hasiitir bardağı ıkaladım bira laptopa döküldü oldugu gibi bir dakika.... hıı nerde kalmıştık...Evet arık iu kponformisyt konformist yanımı terk etmeli ve hayalini kurduğum şu işlere bir el atmalıyım.Kaybedeceğim tek şey zincirlşerim olacak.
Öte yandan dünya ama özellikle ulkenin durumu vahim. Üzülüyorum,durumlar çok kötü. Bugğün okudum bu corona neandertallardan kalan bir salgınmış,şayet öyle ise ki bu arkidişler tuhaf bir şekilde kayboldu tarih sahneinden demek şimdi sıra bizde. 
o zaman neden yazıyorum,hazır fıtsat varken bir kaç kitap daha okumalı ölmeden, şimdi alta vaktinizi alığım için küfür edebilirsiniz. iyi geceler.
ha bir dakika eskiden sizi biri takip edince,üzerine tıklayıp sayfasını görebilliyot ve takip edebiliyordunuzz. Simdi yeni arkadaşların takip ettiği sayfaları görebiliyor ama kendi sayfalarını göremiyorum. Bir yandan merak... işte öyle ,kimsiniz nesiniz yazın buraya iyi geceler...

2 yorum:

  1. Alkolsüz, antidepresansız ve 12 senedir aynı adamla sevişen bir kadın olarak :D senin tam tersinden bakıyorum sanki hayata ama çok da farklı görünmüyor sanki.. Tuhaf değil mi?
    Sanırım dünyanın nasıl göründüğü sahip olduklarımıza ya da yaşam tarzımıza pek bakmıyor. Meselâ ben de 40 yaşa alışmaya çalışırken kayboldum sanki, neden sorusu üstüne nasıl sorusu altına niye sorusu.. Yaza yaza çözecek miyiz onu da bilmiyorum ya.... Neyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bir şey anlamadım, üstelik alkollü falan da değil gayet ayığım şu an 🙂 Neyse,sizin yanıtı görmenize kadar makul süre bekleyip silerim ben bu postu zaten 😄🙋🏻‍♂️

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...