30 Mayıs 2020 Cumartesi

naber insanoğlu !

Nereden başlamalı bilmiyorum,anlatmak istediklerimin ne kadarını yazıya dökebileceğim şüpheliyim. En çok korktuğum ise ortasında bir yerde sıkılıp yazıyı sonlandırmak ki sıkça yaptığım bir şey bu. Geçen, beni bir abi,bir usta gibi gören bir genç, konuşmamızın ortasında şaşkınlıkla "nasıl yani yazının başına geçince ne yazacağını bilmiyor musun" diye sordu. 

şimdi biraz kendimi övücem mutevazılığın esamesi bile okunmayacak. yazmayı her ne kadar seviyor olsamda aslında ben bir konuşmacıyım. Bilgi birikimim müthiştir,gugulu siktir et bana sor diyecek kadar. Ki bu övünelisi bir şey değil,zeka övünelisidir kaldı ki ben zeki biri değilim. Sadece bilgiliyim ki bu biraz mesai harcayacak her faninin ulaşabileceği bir melekedir.( meleke ise şayet) Bir arkadaşımın ismini bile gün içinde defalarca unutan şaşıran ben, elli yıl öncesine ait bir filmin tüm castını sayabilir, yıllar önce bir siyasinin gündeme dair konuşmasını kelime kelimesine aklımda tutabilirim.Örnekler çoğaltılabilir,ne demek istediğimi anladınız umarım. Böyle olunca insan aslında kabak gibi ortada olan başımıza gelecek şeyleri herkesten önce görebiliyor. On onbeş tane periyodik aralıklarla iletişime geçtiğim bir arkadaş grubuna 2020 yılında virüs mirüs gibi spesifik argümanlar sunmasamda yaşanacakları neredeyse birebir anlatıp uyardım. Ve daha fazlasını... Bu daha fazlası kısmını burada da yazabilirim ama klavyenin tuşlarına basmak çok can sıkıcı benim için,ama karşılıklı çay içsek bir iki saat içerisinde size her şeyi aktarabilirim. 

İşte bu bir konuşma olsaydı neden böyle bir giriş yaptığımı unutmayacak devam edecektim. an itibariyle unuttum zira tuşlara dokunurken zihnim akmaya devam ediyor hızına yetişemiyor ve unutuyorum. allahtan çok hızlı konuşuyorum,çoğu insanın ne dediğimi anlamayacak kadar hızlı.

Ben bir sosyalistim, ve dolayısıyla hep umutlu olmalıyım. Ama ilk kez yurdum insanına olan inancımı yitirdim. Hatta coğrafyanın dışına çıkalım,insanoğluna olan inancımı yitirdim hatta artık sizleri bir tehdit olarak görüyorum. Müthiş bir akıl tutulması yaşıyorsunuz, hepiniz başkalaştınız, bunun farkında değilsiniz maalesef ve bu cümleleri okuyanlar beni bir deli olarak görüyor olmalı, ben olsam öyle düşünürdüm. o kadar manipülasyana uğradınız ki, çok değil on onbeş sene önce yaşansa sokaklara çıkacağınız olaylar size artık o kadar vaka-i adiye olarak geliyor ki... İstila edildiniz, istila sözcüğünü burada bilinçli olarak kullanıyorum. Ne demek istediğimi anlamanız için bir geneçekim olan başrolünde Nicole Kidman'ın oynadığı istila filmini izlemelisiniz. Sözüm ona gezegeni dünyadışı varlıklar istila etmiştir. Her ademoğlunu yavaş yavaş kendilerine dönüştürürler, henüz dönüşmemiş birini anlamak çok kolaydır. Diyelim bir kadın kendini çatıdan aşağı atıyor,veyahut birini sokağın ortasında hunharca katlediyorlar,eğer bu durumda bir tepki vermeyip günlük rutininize devam ediyorsanız bir sorun yok, ama bir çığlık attınız diyelim,veya yardıma kalktınız,geçmiş olsun,dakikalar sonra artık siz de onlardan biri olacaksınız.

Hollywood sinemasına bakın,son on yıldır öyle çok filmin içine dünya nüfusunu yarıya indirmek isteyen bir psikopat ve ona engellemeye kalkan insanların filmi pomplanadı ki, kötüsü ise verilen göndermeler ulan herif haklı aslında dedirten filmlerdi. Mental olarak hepimizi hazırladılar. Sıkıldım kusura bakmayın,bir yandan alkol almamın da tesiri var bunda sanırım. Durun biraz daha inat edeyim bakayım.

bunu da izleyin lütfen :


Virüs öyle kolay bitmeyecek, 1929 yılındaki büyük buhranı biliyor olmalısınız,daha kötüsüne hazır olun,kaldı ki zaten başladı bile. Kozmik boyutta yaşanacak olaylara hazır olun, blue beam project  veya değil hazır olun. Enerji kaynaklarınının tükenişine - başta su- ve akabinde yaşanacak büyük göçler ve savaşlara girmiyorum bile. Yok efenim kapitalizm bitecek sosyalizm benzeri şeyler gelecek zırvalarına itibar etmeyin. Yakın tarihte insanlık hiç olmadığı kadar vahşi olacak, çünkü bundan sonrası artık survival . Doğal yahut yapay,seleksiyon başladı. Torunlarımız marsa fezaya açılacak lakin biyolojik torunlarımız değil, yapay zeka,makinelerin yükselişine hazır olun. Ha diyelim hazırsınız mental olarak, bilin istiyorum geriye kalanlarımız "yeraltında" yaşamlarını idame ettirecekler. Hadi silmeyip paylaşayım bu yazıyı ve sizler de gülüp geçin. hoşçakalın.

2 yorum:

  1. valla doğru yazdıkların. her kelimesine inanıyorum. sen içkiye
    sardın daha çok ben dine. başka tutunacak da görmüyorum artık ve her şey için çok umutsuzum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Buket, tutunacak dallar arıyoruz ve dediğin gibi oldu.En azından hala bir tanrıya inanıyorum bu da bir şey. Alkol bir probleme dönüşecek bende diye baya bir kaygılıyım.
      Kaba bir üslupla gelişine yazıyorum, rahatsızlık verdiğim için özür diliyorum okurlardan.Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...