10 Aralık 2017 Pazar

Bi bakıp çıkıcam abi :)


Evvela özür diliyorum. Zira gene, arayı eskisi kadar olmasa da bir hayli açtık. Lakin, çoğunuzun aksine masa başı bir işte çalışmıyorum ve inanın bazen uyumak için bile vakit yeterli olmuyor. Müsterih olun artık döndüm ve gitmeye de niyetim yok. Öyle ki yıllar sonra ilk kez eve internet bağlatıyorum,vallah sırf sizin için :) Bir de nihayet dvd'sini falan bulmam artık mümkün olmayan filmleri izleyebileceğim. Bu konu da blog arkadaşım Buket'i hep kıskanmışımdır.Zira iyi bir seyircidir, bizlerle paylaşır da izlediklerini sağ olsun ama bir köşeye not etmekle geçti şimdiye dek dört beş yılım :)
Hayat çok enteresan. Geçen yıl bu zamanlar tekerlekli sandalyeden henüz kurtulmuştum ve şimdi Allah'a şükür , direksiyon sınavını da verip ehliyet almaya hak kazandım. Hastalığımdan eser bile kalmadığını söylememe gerek bile yok sanırım. Momentos ablam şahit ona sorun istiyorsanız :) Bu yaz nasip olursa bir araba alıp yurdun dört bir yanındaki blogger arkadaşlarımı kabul ederlerse ziyaret etmeyi düşünüyorum :) Yok yatılı falan değil korkmayın bi kafeye çağırın ben gelirim ama hesabı ödersiniz artık, eh misafiriz ne de olsa di mi ;)
Şimdi gene af dileyerek yazıyı burada noktalıyorum, uyumalıyım. Bizim sektörde pazartesi sendromu yok çünkü cumartesi pazar çalışıyoruz biz.Daha az vakit ve emek gerektiği için daha ziyade instagram'dan anlatıyorum varsa meramımı. Takip etmek isteyen varsa bir kez daha yazıyorum adresimi : @ profesyonelkaybeden

Oradan son postumu paylaşarak ve bundan sonra burada eski düzende yazacağımın tahaatütünü vererek iyi pazarlar diliyorum :)


  Hilal Ergenekon'un bir dönem ulusalkanal'da sunduğu söyleşi programına vizyona yeni girmiş bir filmin oyuncuları katılmış ve sohbetin arasında "sizce de Türk sineması son dönemde komediye hapsolmadı mı"diye bir tweet atmış bir nebze programın tadını kaçırmıştım.Gülse Birsel'i ve tv'de yaptığı işleri hep sevmiş desteklemişimdir.Lakin yukarıdaki serzenişimle tutarlı olarak ilk sinema filmine girmeyi düşünmüyordum.Lakin sinema-tv mezunu bir arkadaşım "abi,sırf recep ivedik'i gişe de geçsin diye gitmeli" deyince hak vererek gidip biletimi aldım.Dürüst olmak gerekirse Gülse'nin tekraren izlediğim dizilerinde bile daha keyif aldığımı üzülerek söylemeliyim.Belki de beklentimi çok yüksek tutmuştum,kimbilir...Demet Evgar şahaneydi her zaman ki gibi.Ayta Sözeri'yi tv'de son izlediğim "Kayıp Şehir"adlı dizide tanımış ve oyunculuğunu çok beğenmiştim,gene yanıltmadı.Erdal Özyağcılar zaten tam bir emektar,büyük usta."Ah güzel İstanbul" sanırım ilk sinema deneyimidir.Ufacık bir rolü vardı,genç kızları tuzağa düşürmeye çalışan sözümona bir fotoğrafçıyı canlandırıyordu.Nerden nereye...Kolay yoldan şöhret olmak isteyen genç meslektaşlarına ders olsun.Son söz gidip izleyin siz yinede ;)Eğlenceli bi iki saat vaad ediyor.

15 yorum:

  1. Oh be, dönüş nihayet!
    Gezgin modu açılıyorsa buralara da bekleriz tabi.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Şef ;)
      Gezgin modu kesin açılıyor.Ancak Kayseri uzak değil mi biraz :))

      Sil
  2. Evet evet kesinlikle şahidim sapasağlam bu çocuk ✋ 😃 Seni izlemeye devam ediyoruz Balthus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakın momentos ablam da onayladı:) Kız yakışıklıydım di mi? Onu da onayla ;)Sağol ablacım❤

      Sil
  3. Tekrar hoşgeldin.
    Internet bağlatıyorsan artık karar verilmiş, ilk adım da atılmış demek!

    Buket'in blogunu duymamıştım ama sinema ile ilgiliyse mutlaka ziyaret edeceğim.

    * Film beni hiç çekmiyor nedense. Sanki birbirinin benzeri işler yapıyor Gülse Birsel ya da bana öyle geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk sibelynka :)
      Evet kesin karar.
      Buket'in bloğu bir deryadır.Ördüğü kazağı gösterip İtalya'da yaptığı bir geziye onu da 60 lardan bir dilme bağlayabilir.Mutlaka izle,hatta beni boşver onu izle.O kadar yani :)
      Gülse tekrara mı düşüyor?olabilir.Kim düşmüyor ki sence ?

      Sil
  4. Son günlerde vizyona giren filmleri izleme fırsatım olmadı hiç :( yol ayrımını izlemek için bir fırsat doğmuştu, yol arkadaşımı izleyip döndüm...hayaller ve hayatlar meselesi ...

    YanıtlaSil
  5. Yol arkadaşımı duymadım,neyse dert etme çok bir şey kaçırmadın ;)

    YanıtlaSil
  6. Masa başı iş, blogger için avantaj, doğru söylüyorsun. Blog arkadaşlarını ziyaret ne güzel fikir, Bodrum'a uğramayı düşünürsen bekleriz. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif hanım doğrusu memleketimi de pek tanımıyorum.Bu ziyaretler sayesinde bu açığımı da kapatmayı düşünüyorum.Mesela Bodrum,oraya da hiç gelmedim,elbette sağolun:)

      Sil
  7. Luleburgaz ya da İzmir. Zamani soyle neredeysem seni karsilarim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallah ben geldim ama siz kahve telvesi ile bi çay içmeye gelemediniz Narda hanım:)

      Sil
  8. Aile Arasında izlicem:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...