18 Haziran 2012 Pazartesi

Seks hakkında bilmek isteyip soramadığınız her şey



Mahallemizin o dönem tek üniversite okuyan insanı Ali abinin evindeydim her zaman ki gibi.Onun evinde kitapları vardı,hem de bir sürü bir sürü..hem o dandirik teybinde dinlediği kasetlerde hiç bilmediğim şeylerdi.o sebeple fırsat buldukça kapısını çalıp sümdüklenirdim.Aslında rahatsız olmuyor aksine seviniyordu onu sürekli rahatsız edişime.Ben ufkumu genişletmeye çalışan burnundan sümükler akan bir velet,Ali abi de  o veledin merakına hayranlık duyan üniversiteli bir gençti.Bulmuştuk birbirimizi işte :) yaşım 10 falandı sanırım, bir gün o dağınık kitaplığında ufacık bir sticker(yapışkanlı bant yahu) dikkatimi çekti.Ahh!ben tanıyorum bu herifi dedim.Nereden tanıyacaksın der gibi bakış attı ve umursamadan dersine döndü.Jack Nicholson’un Guguk kuşu filmindeki  şu çıldırma anı var ya o işte.Tabii daha henüz izlememiştim,bu batman’in jokeri değil mi abi diye sordum.Bir kez daha şaşkınlık yaratmıştım üzerinde.Sonra birkaç gün sonra sanırım gene kitaplığını karıştırırken “aaah!abi Wody Allen’ın yazar olduğunu bilmezdim yaw “dedim.Bana yazar olmadığını ama filmlerinin senaryolarının kitaplaştırılıp satıldığını söylemişti.Ee,seksen sonu doksanların başı o yıllar.Vhs videolar bile herkes de yok,madem öyle çok sevdiğimiz vudi abinin senaryosunu okuruz biz de di mi ama :)
Neyse sınavlarla boğuştuğumdan selam çakmak merhaba demek amaçlı taze taze yazıyorum şimdi servis edeceğim inanın.Aslında bu kitabı daha ayrıntılı anlatacaktım ama işlerim bitsin tekrar düzenlerim söz.
Aradan yıllar geçmişti bende beyazıd sahaflarda bu kitabı gördüm yerde bir tezgahta.Madem vudi abinin kaçar mı dedim.Hemde şimdinin parasıyla bir lira falan.o yıllar ikinci el kitap cennetiydi beyazıd ve çook ucuzdu.Filmi duymuş ama izleyememiştim.Sonra tıklım tıkış bir iett’ye bindim dönüşte.hani karşılıklı dört kişinin bakıştığı o koltuklardan birinde canhıraş kendime bir yer buldum.Kitabı açmamla cam kenarında oturan-sakalından anladığım kadarıyla bir hacı-tövbe estafurullahi çekti somurtarak.karşımdaki abla cıkk cıkk diye ayıplamaya başladı.direğe tutunmuş ayaktaki genç irisi abi ise neredeyse dövdüm dövecek.Bense okudukça kıkır kıkır gülüyordum,hatta bazen kahkaha.Buna ayar oldular sanıyordum ki kitabın ismi aklıma geldi birden.Üstelik okumadan evvel kapağına uzunca süre bakmıştım.”Seks hakkında bilmek isteyip soramadığınız her şey"  (not:elimdeki kitapta kapak türkçe ama nette bulamadım şimdi resmini)Bunu fark edince tırsmakla beraber kendimi tutamayıp daha bir gülmüştüm.Ne cins bir sapık sandılarsa beni :)efenim işte böyleee :) Okuyun okutun bence aralıksız gülmek garanti.Hem du bakayım neydi ha!mesela Sodomi ne demek orada öğrendiğim bir terimdi,öğrenmez olaydım ya..Söz ilk fırsatta daha bi güzel tanıtırım kitabı zaten incecik.Ama seyretmeniz ayrıca tavsiye olunur.Tüh! şimdi fark ettim de bağlantım gitmiş.Artık yarına kaldı n’apalım.Biliyorum ihmal ettim buraları telafi edeceğim.Sevgiler…
Bu kopma sırasında içeriği hakkında birşeyler daha ekledim,şöyle:
Afrodizyaklar işe yarar mı? (Bir saray soytarısı ile bekaret kemeri takılı Kraliçe'nin yasak aşkı anlatılır)
Sodomi de ise hastasının koyununa aşık bir doktorun öyküsü,
Bazı kadınların neden orgazm sorunu yaşadıkları,travestiler aynı zamanda homoseksüel midir ve boşalma konusunda beden neler yaşar gibi soruları mizahi bir üslüpla anlatır.Şu boşalma konusuyla ilgili türkçe altyazılı bir video vardı ama bulamadım ne yazık ki,bilenler orijinal dilinden dinlesin,ne yapalım :( Woody'nin daha sperm iken varoluşu sorgulaması,çıkmak istememesi ve yine her zamanki gibi kaygılarının tepe yapması onu yakından tanıyanlar için tam bir kahkaha fırtınası yaşatıyor hem okuyana hem izleyene.
Not: imla hatalarını düzeltecek vaktim olmadı affola...



burt reynolds abimizde pek gençmiş o zamanlar ... :)

(3 kasım 2013 tarihli gerekli dipnot: Görüyorum ki yıllar içerisinde neredeyse en çok tıklanan yazı olmuş,başlığından elbette :) Zaten amacım buydu.Vallah kardeş soramadığın ne varsa bilmiyorum ama yanlış adreste olduğun kesin.Fena mı canımmm ! bak bu sayede bir fil kritiği okudun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...