9 Haziran 2017 Cuma

yazmasam da olurdu (yani okumasanız da olur )


Bu günlerde kadın erkek ne çok kişiden duyuyorum şu tarz sözleri “ abi seni görünce mutlu oluyorum”- “abi sen ne pozitif bir insansın” – “ abi seni görünce tüm sıkıntım geçiyor” – “abi ne güzel bir adamsın sen” gibi gibi.  Vardır bu tarz insanlar gerçekten ve hep gıptayla bakmışımdır böylelerine. Tanrı’nın böylelerine özel bir şey bahşettiğine inanırım hatta. Yalnız kesinlikle ben onlardan biri değilim. Pozitiflik ve ben ne tezat kavramlar, zaten sürekli okuyanlarımda bana hak verecektir. Dikkat ettiyseniz cümleler hep abiyle başlıyor, yani bunların hepsi benden küçük. Bu vahim bir durum, şayet bu gençliğe bu hissiyatı veriyorsam, oturup bir düşünmek lazım derim ben. Ben ki öyle karamsar bir tipimdir ki sevdalanmaktan bile kaçarım karşı tarafı üzmemek namına. Alkolü bile yalnız alırım zira ancak odamın soğuk duvarları dayanabilir sohbetime, bakışlarıma. Efkar göbek adımdır benim, sevmem mutlu olmayı, beceremem zaten. Hani hiçbir şey bulamazsam ezilen bir kır çiçeğine ağlar, insanlığa küser, bir paket sigara boca ederim ciğerlerime. 60’lara ağlarım,70’lere ağlarım. Dünyanın öteki ucunda bir çocuk ağlıyorsa kendimde kabahat ararım, bulurum da. İyiyim, ne güzel adamım ben demeye falan da hiç çalışmıyorum, sizden biriyim işte. İnsanım ulan, daha ötesi var mı, daha kötüsü var mı ?

Şu kızdan da uzak durmalı, yazık ki yapamıyorum. Bu da ne bencil biri olduğumun düpedüz bir ispatı değil mi. İnsanoğlunun hemen her şeyi bencillik üzerine kuruludur. Bu cümleye takılıp yorum falan yapmayın, düşünün yeter. Emin olun hak vereceksiniz bu tespitime.

Ama benimde kimsede olmayan bir yeteneğim var, şuncacık yazıyı yazarken  uzun esler veriyor kelimelere dökmeden yazıyorum bazı şeyleri ve sizde okuyorsunuz o yazılmayanları, bunu başarabiliyorum. Zaten iletişim için yazmak hatta konuşmak artık yetersiz geliyor ,siz de fark etmişsinizdir bunu. Günümüz dünyası için çok ilkel araçlar bunlar, eminim yakın gelecekte çok daha farklı iletişim kaynakları bulacağız. Konunun burasında izlemediyseniz “Arrival” isimli filmi izlemenizi salık veririm.

Ve momentos abla biliyorum bu tarz sözlerim sıkıyor seni çünkü yerine getirmiyorum bir türlü. Lakin yarın izinliyim, günümü eski yazılarımı aramakla geçireceğim. Kapı kavramı üzerine öyle çok şey karalamıştım ki. Ama asıl niyetim şu hala tahrip edip yırtmadıysam yarım kalmış roman denemelerimin en azından bir kısmını bulabilmek zira eskiden çok daha iyiydim ben bu yazma işlerinde. Bulursam sonunu şey ettirip para yaparım belki :P ne dersin ?


Hadi millet ben sıkıldım bile, o vakit siz birkaç paragraf önce zaten sıkılmışsınızdır demek. Hepinize iyi hafta sonları diliyorum, sevgiyle kalın.

3 yorum:

Momentos dedi ki...

Yok yok... sana inat sıkılmadım işte.. sonuna kadar bir güzel okudum, itiraz etmeyin düşünün dediğin yerde düşündüm, hak verdim. Amma velakin de' leri yine ayırmadığını farkedememezlik yapamadım affola ;) zaten sadece gördüm, bişicikler(!) demiyorum bak.
Ben de ömür çook beklerim hadi sen bul :)

Balthus dedi ki...

Valla word yazım hatalarını otomatik düzenliyor,onun kabahati de'ler. Bir de diksiyon kursunda öğrendiğim bir şey : artık farkedememezlik bilmemezlik falan yerine farkedemezlik,bilmezlik diyoruz ablacım 😎 (uyuz ben)
Her şey öte yana "bazen ne yaparsan yap olmuyor bazen".
Whatsap'ta durum güncellemesini karanlık yaptım ve artık güncellemeye gerek yok diye not düştüm. Yani you know im no good.bye bye ;)

Kadriye Zihni Erdem dedi ki...

Güldüm :-)

Sıkılırmıydım bilemedim, ben söyledim sen dinledin hadi eyvallah kıvamında olmuş yazın :-)

Sevgiler

bunlarda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...