27 Temmuz 2017 Perşembe

Mim durumları :))



Vallah yanlış anımsıyorsam şimdiden özür dilerim, geçenlerde mimlediler beni ve sanırım bu sibelynka idi :) Sorular da böyle kısa değildi galiba ama o an mimi görünce bir müsvedde kağıdına hemencecik soruları kısa kısa not etmiştim sonradan düşünmek üzere. Mim denilen şeyden haz etmem ve yapmam da pek, yalnız geçenlerde sanırım gene benzer bir mim beni çok keyiflendirmişti. O yüzden... neyse lafı uzatmayalım işte liste :)

Yazın çıkan,çok sevdiğin sanatçı/grup bir şarkı :

Doğrusu,bu sene rastlamadım böyle bir şeye ve zaten  'bu yaz' diye bir belirtme sıfatı da konulmamış.Sanırım geçen yaz çıkmıştı bu şarkı ve doğrusu ben pek bi beğenmiştim :)



Bu yaz yeni keşfin :

Şarkı yeni değil hepiniz biliyorsunuz ve sanırım kış mevsimi raflardaki yerini almıştı. Geçen (yani bu yaz) you tube'da dolanırken rastladım aşağıda paylaşacağım videoya. Hiç bir dizisini izlememiş biri olsam da güzelliğinden dolayı dikkati çekmiş bu hatun aşağıdaki yorumu ile beni kendine iyice aşık etti. Birce Akalay ve back to black


Bu yaz sürekli dinlediğin

ben bir avm'de çalışıyorum ve artık buranın dj'yi neyin kafasını yaşıyor bilmiyorum ama yaz boyunca günde on-on beş doz şu iki şarkıyı dinletiyor, artık fenalık geldi :)




Bu yaz en çok duyduğun

aslında yukarıda ki sorudan bir farkı var mı ki bunun. Neyse efenim, ben bu düeti çokça duyuyorum bu yaz ve her seferinde aynı hazzı yaşıyorum.


Eskide olsa dinlemekten vazgeçmediğin :

ne çok şey sıralayabilirim ama iyisi mi ilk aklıma düşeni yazıp bu sorudan nostalji rüzgarına sürüklenmeden sıvışmak.


Bu yaz favori hit :

Gene bu yaza mı ait emin değilim ve aslında bu kızcağız aynı zamanda yeni keşiflerimden biri. Adını bundan sonra sıkça duyacağımıza emin olduğum Seda Sener ve şarkısı Feel


Senin yazını anlatan bir şarkı :

Hiç bir şarkı anlatamaz zira anlatacak ne yaşadım ki ? Gene de sanırım bu şarkının bazı sözleri kesinlikle halet-i ruhiyemi yansıtabilir


Bir başka müzik yolculuğunda buluşmak üzere sevgiyle kalın müzikle kalın, hoşça kalın :)



3 yorum:

  1. Teşekkür ederim cevapladığın için. İçinde müzik olunca mimler de pek bi keyifli oluyor.
    Birce Akalay'ı ilk kez dinledim. Vayyy dedim hem güzel hem yetenekli. Piyasadaki bazı şarkıcılardan da daha güzel söylüyor o kesin!

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim sayende keyifli bir yolculuk yapıyoruz :)
    Gerçi sen nezaketen söylememişsin lakin ben biliyorum ki beklenenin altında bir liste oldu ;)

    YanıtlaSil
  3. Müzik çok kişiye özel bir şey o yüzden asla öyle bir yorum yapmam.
    Önemli olan senin listen olması 👍

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...