22 Aralık 2013 Pazar

The Simpsons Mutlu Yıllar Diler !


İlk kez sanırım 94 yılında, Atv'de dublajlı olarak izlemeye başlamıştım.Sonrasında kanalD'de sonrasında da cnbc-e'de devam edip duruyor işte.94-2013...neredeyse yirmi yıl...Yanılmıyorsam zaten 24 sezondur televizyon dünyasındalar,yani neredeyse  başından beri izleme şansına ermiş  yurdum insanı. Elimde şimdiye dek dizide bir saniye görünmüş bile olsa tüm karakterlerin bir arada olduğu büyük boy bir poster var. Hani baktığım zaman " ha !evet şu tipleme şu bölümde oynamıştı" diyebiliyorum rahatlıkla.(şu üstteki) Simpsonlar sevimli çizimlere sahip olduğundan beni de kendine daha bi çeker. Lakin nasıl anlatsam...hım! yahu işte Simpsonlar'ın mizahı şimdilerde emekli olmaya hazırlanan Jay Leno gibi yumuşaktır.dokundurur ama hassastır hani. South Park ise sizi tokatlıyaverir. Okuyacağım kitap,sinemada izleyeceğim film beni dövme garantisi vermiyorsa paramı ve vaktimi kolayca harcamam doğrusu. Ondandır komediyi sinemada değil tv'den izlerim.Neyse keseyim, zaten yazmak istediklerim bunlar değil. Aşağıda izleyeceğiniz video anlattıklarımı yalanlayacak türden bir örnektir.bilirsiniz dizinin başlangıç kısmı her daim birbirinden faklı olmuştur. Bart'ın ders tahtasına yazdıkları ve finalde kanepeye oturmaları falan...yüzlerce faklı versiyon.Sanırım bu geçen sezonun açılış videosuydu.Bulmak için epey uğraştım,pazar günü can sıkacak türden ama...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...